19 Kasım 2015 Perşembe

Bugün, anısı olan bir gün.


Blog alemini biraz tembellikten biraz da zamansızlıktan terketsem de aklıma gün içinde muhakkak en azından bir kere uğruyor. Güzel bir şey burda olmak.
Bugün günlerden 19 Kasım. Evet, saat ilerliyor. Geçen sene bugün, sanırım birkaç saat sonra hamile olduğumu öğrenmiştim. Şoklar içindeydik ikimiz de, hiç beklemiyorduk. Ben şaşkın ve ağlamaklıydım, eşim halim karşısında ne diyeceğini şaşırmış olacaktı ki "Üzülme, belki tutunamaz" minvalinden bir şeyler demişti. Kendimizi "Artık öyle hemen olmuyor, yediğimiz gıdalar vs vs" diyenlerin kurbanı ilan etmiştik :D
Bebeğimiz tutundu. Hamd olsun, şükürler olsun.

*
Travmatik olaylar yıldönümlerinde aynı etkiyi oluşturabilir. Bende de aynı durum başladı. Yaklaşık onbeş gündür koku almada artış; apartmanın girişinden geçerken, tuvalette,soğuk yerlerde bir dejavu hali... Çok sinir bozucu. O bulantılı, tatsız, iğrenç kokulu günleri sık sık anımsamaya başladım, yaşamaya da başladım. Tez elden geçer umarım.
*
Gelelim bugüne. Bebeğim 4 ayını henüz doldurdu. Dönem annelerinin çoğunun bildiği büyüme atağı dediğimiz dönemde. Her zamankinden biraz daha fazla huysuz.Günler dolu dolu ve çok hızlı geçiyor, akşam nasıl oluyor bilmiyorum. Kâh an dursa diyorum bu an hiç bitmese, kâh bir yürüse de kırlarda koştuğunu görebilsem diyorum. Ama hep bebek kalsın istiyorum sanırım. Böyle güzel gülsün, böyle bir kolunu kaldırışı bizi mutlu etsin, böyle giydiği en paspal kıyafetle bile dünya güzeli görünsün, böyle masum olsun hep, böyle hep yanımda olsun, böyle hep gözlerimin taa en içine baksın.
*
Annelik yorucu, güzel. Öğretiyor, geliştiriyor, insanı büyütüyor.
*
~~~Eşime, kızıma

Kızım...
Umarım bu satırları bir gün okuman nasip olur.
Bugün belki doğduğun gün değil ama varlığından haberdar olduğumuz gün.
Bu yüzden kıymetli.
İyi ki var edilmişsin.
İyi ki bizimlesin.
Seni çok seviyoruz.
*
Üçüncü evlilik yılımızı da geride bıraktık.
Sevgiyle, saygıyla.
Nice 3 yıllarımız olsun birlikte, hatta daha da ötesi olsun, ebedi olsun. Duam budur.
Seni de çok seviyorum. Senden razıyım, Allah da razı olsun.~~~                                                    

2 yorum:

  1. Gülerek büyüyün, anne olmak çok güzel, her anın tadını çıkar çok hızlı büyüyorlar çünkü bol sar sarmala :)

    YanıtlaSil
  2. bebeğin olduğunu bilmiyordum hayırlı olsun Rabbim
    analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)