8 Temmuz 2014 Salı

Ahşap Kerata-Dönüşüm

Bloğuma yazıyor olmak çok güzel, herkese merhaba.
*
Bugün ucuzlukçudan alıp süsleyip püslediğim keratacığımla tanıştıracağım sizleri :)
Keratayı ucuzlukçuda gördüğümde alsam mı almasam mı diye çok kararsız kaldım. Sık kullandığımız bir eşya değil çünkü. Ama boyamak için alayım dedim.
Geçenlerde de evde bir boş vaktimde aldım elime, başladım süslemeye.
*

Dönüştürmek, güzelleştirmek için hangi malzemeleri kullandım?

- Enamel boya (Akrilik boyalar tutunmayabilirdi, yüzey vernikli olduğundan)
- Washi tapeler (kağıt bantlar)
- Peçete
- Peçete dekupaj tutkalı
- Etiket
- Delgeç
- Kurdela

İlk hali şuna benziyordu:



- Önce ponpon fırçayla ponponlayarak bir kat boyadım.
- Daha sonra tamponlu görünümü beğenmediğimden, tekrar ponpon fırçayla ama bu sefer fırçayla boya sürer gibi 2.katı attım.
- Peçete dekupaj tutkalıyla, peçeteyi istediğim yere dekupe ettim.
- Sapını, istediğim yerleri washi bantla istediğim şekilde kapladım.
- Kendi estetik olmayan askısını çıkarıp, yerine kurdela taktım.
- Kurdelaya da kalın bir kağıda yapıştırılmış etiketimi delgeçle geçirdim.

Ve karşınızda güzeller güzelim :))




11 yorum:

  1. bu ne yaa,
    plastik cerrahi uygulamışsın:))başka bişey çıkmış ortaya
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorumunuz ne hoş.
      benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Bu kerata resmen mutasyona uğramış:)) harika!

    YanıtlaSil
  3. Ben de diyorum ki kerata evrim geçirmiş. Çok da iyi olmuş, çok da güzel olmuş :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; evet kendini tanımak için bolca aynaya bakıyor :)

      Sil
  4. Harika olmuş, bayıldım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Öznurum elin değmiş kötü olması mümkün mü :) Güle güle kullanın canım benim :))

    YanıtlaSil
  6. Öznur süper olmuş, hakikaten evrim geçirmiş, ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzelleeşmiiş :) bravo diyorum

    YanıtlaSil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)