11 Mayıs 2014 Pazar

İlk Çarpıişi

Bugün Anneler Günü.
Annesi hayatta olmayan, "Anne" kelimesini hayatında hiç kullanamamış, belki annesine içten içe öfke duyan tüm evlatları düşünerek madden yaşayan ve manen kalplerde yaşayan tüm annelerin bu güzel gününü kutlamakla yetiniyorum.


Günün anlam ve önemine binaen 5 kız kardeş olduğumuz için, dün yaptığım ilk çarpıişimi anneme ithaf ediyorum.
En büyük kalp benimki, diğerleri ablalarımın ve torunların olsun. Torunlar da kız bu arada :)
Anneme kalplerimizden bir buket derledim. Onun kalbine yetişir mi bilmem...

( Sabaha moralim bozuk başlamıştım, eşim telefonda annemle konuşurken onun sesini duyunca bir anda moralim düzelmeye başladı. Bu sefer de sesini duyunca mutlu olduğum için gözlerim sulandı. Annelik nasıl bir enerjidir? Neyse çok şey yazmayacaktım.)



 Şablonu Pinterest' te bulmuştum. İsteyenler Pinterest' teki panomda bulabilir.
Taşı Sümela Manastırı'na giderken Altındere'den almıştım ♥
Minik kozalaklar da manastıra çıkarken topladıklarım :)
***
Herkese güzel bir Pazar akşamı diliyorum.

12 yorum:

  1. ayyyy çok şeker olmş canm ellerine sağlk bende el nakışıyla kasnakta örtü yapıyorum da daha bitmedi bitersen yayınlicam inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ♥ seninkini de merakla bekliyorum, bakalım nasıl bir şey :)

      Sil
  2. Canımm çok tatlı olmuş bayıldım :) Aynı şablondan ben de yapmıştım ama nedense hiçbirşeyde kullanmadan kaldırdım poşetin içine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. au, kıyılır mı hiç onu poşete koymaya? bence hemen değerlendir ♥

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Nur Ser hanım, ne güzel bir gündür o gün... :) ):

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş..kalp, fiyonk çok güzell ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. hiç ilk çalışma gibi durmuyorçok güzel olmuş, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler efendim, hoşgeldiniz :) Sayfanızı ziyaret ettim, ürünler çok hoş :)

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)