6 Nisan 2014 Pazar

Puantiyeli Kalpli Mutlu Mutfak

Pazartesi geliyor. Bazen bilgisayarın saati duruyor, bakıyorsun sürekli aynı dakikayı gösteriyor.
Tıpkı öyle olmasını istiyorum bazı zamanların. Ama gerçek olsun istiyorum.
İşte buna imkansızı istemek deniyor :)

Yoğun ve stresli bir haftayı geride bıraktım. Yorgunluk eşiğim hayli düşük, dayanıksızım maalesef.
Bu süreçte dikime verdiğim mutfak minder setimi aldım. Runnerini yıkadım, ütülemeden de hemen serdim, sabırsızlıktan.
Mutfakta artık ıvır zıvır kaldı. Onca zaman beklediğim şey: Masa takımı, minder seti ve bir adet küçük rafmış.
Hayaller ne uzak ne yakın değil mi? Bunlar gerçekleşmeden, "Ohoo, bir sürü iş var" derdim, hiç de yokmuş.
Sarkıtı taktırmadık henüz. Bir de benim süslemeler bitmez. Onları bekleyeceğime çekeyim dedim. Biraz hazırlıksız oldu. Fazlalıkları toparlamadan, runneri ütülemeden çekiverdim.



*
Buna da ütüsüz runner deniyor :)
Zaman ve düşünce payım olsa, sandalyelerin o kulplarına da bir şeyler asasım var fiyonk veya tül vs. Aslında hiç kokoş değilim, hatta alakam bile yok. Belki eve yansıtıyorumdur bu eksikliği :) Neyse zaten şimdilik askıda bu fikirler.



Tuğçe Güder' inkinden istiyorum diye gitmiştim ya hani mobilyacıya. Benim sandalyelerin Tuğçe Güder' inkiyle alakası yok görüldüğü üzere.
Onunkiler çok daha sevimli; olsun, artık nev-i şahsına münhasır sandalyelerim var.


***

Dün, uzun zamandır kafamı yorduğum konsol üzeri dekorasyonumu da tamamladım.
Tabii ilerde bu konsolun üzeri için "Kimler geldi, kimler geçti" şarkısını söylemem yüksek olasılık :)
Çerçevenin altındaki kitap kutular üçlü satılıyordu, Gagva'nın sitesinden aldım. İndirimdeydi, belki hala öyledir. Gayet hoş ve bence uygunlar. Küçük olanına çikolata koydum, gelen misafire sunmak için. En büyük olanını da şimdilik olmayan orta sehpamın üzerinde kullanmayı planlıyorum. Gerçi hayli büyük ama umarım güzel durur.


***

Bizim evde durumlar böyle. Gençlik bolca koşturmacayla geçiyor. Dinlenmek başka başka baharlara sanırım.
Sağlıkla kalın.

6 yorum:

  1. Güle Güle kullanın çok tatlı olmuş :) Puantiye aşktır :)

    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kesinlikle puantiye bir aşk :) Bloğunuz hayırlı olsun, ziyaretinize geldim, hoşbuldum :)

      Sil
  2. Çok güzel paylaşımlarınız var blogunuzu çok begendim sizi takibe aldım
    bende bloguma beklerim
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru Hanım çok teşekkür ederim, bloğunuzu ziyaret ettim. Kozmetiksever hanımlar için çok bilgi verici bir blog, tebrik ederim :)

      Sil
  3. Okurken çok keyif aldım, çokta şaşırmadım açıkçası, "Bio" kısmında ki -psikolog- ibaresini görünce.
    Sandalyelerinde kalp var, fazlasıyla romantik değil mi? :) Puantiyeli mutfak takımında çok şirin inan. Güzel günlerde kullanmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten evde yakında kalp ve başharflerimizden başka bir şey görünmemeye başlayacak, o kadar çoğalmaya başladı sanki :) Teşekkür ederim Ersin, hoşgeldin ve güle güle git :)

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)