9 Mart 2014 Pazar

Kırmızı Köşe ve Hüzün


Herkese huzurlu Pazarlar...

***



Eşim bugün nöbetçi. Haftasonu tuttuğu nöbetlerde çoğu kez hüzünlü oluyorum. İlginç şekilde de günün başında kendime bir sürü telkinde bulunuyorum:
"Bugün depresif olmayacağım, evin işlerini yapacağım, hobilerimle uğraşacağım ve kendimi iyi hissedeceğim."
Yapmam gerekenleri yapmayınca, hüznün üzerine bir de stres biniyor...
Gelin görün ki ben yine hüzün moduna girdim.

Ev işine daha başlamadım. Ve gittiğinden beri aynı şarkıyı dinleyip gözlerimden yaşların akmasına müsade ediyorum. Ha aksi olsun diye de bir şeyler yaptım, yeğenimin videosunu izledim mesela. İzlerken iyiydim ama sonrasında yine aynı. Aslında kendim istiyorum da böyle olmasını. Davranışlarımla. Bu arada, geçen hafta 2.kez teyze oldum. Bu sefer yeğenimin doğumuna gidemedim, diğerinde gidebilmiştim.  Hüznümde diğer sevdiklerimden uzakta olmamın da etkisi var. Burda eşim dışında ailemden, sevdiklerimden kimse yok zira... Ah mesafeler...

***

Dün keçelerimle çaydanlık yaptım, bardağını da yapacağım.
Pintereste "teapot templates" yazarak çıkan sonuçlardan biriyle hazırladım demliği. Ekrandan kalıp çıkardım. Eşim bir Karadenizli olarak çayı çok sever ve çayı fincanda değil çay bardağında içer. Amma velakin anladığım kadarıyla yurtdışında çay bardağı kavramı yok. Çünkü herhangi bir şablon bulamadım bizim "ince belli bardak"a dair. Artık kendim çıkartacağım.

Geçen hafta eşimin bu ay evde olduğu tek haftasonuydu. Burda > eve dair projeler  bahsettiğim rafı da asmıştık.
Ve mutfaktaki kırmızı köşem. Yeni keçe çaydanlığım. Şimdilik burda duracak. Sonra başka yer de bulabilirim. Mutfak kalpli ve puantiyeli olsun istiyorum...




Geçen sene yaptığım ve öylece duran kalpli peçete yüzüklerini de eşimin rafa narince yerleştirmesine bitmiştim. Öyle özenerek koymuştu ki onları oraya... :)

***
Böyle işte.
Ben başlayayım artık ev işlerine.
Belki birkaç sayfa Yaşamak okumalı...

Hoşçakalın.

video

6 yorum:

  1. Bayıldım kırmızılı köşene, hele o çaydanlık ne kadar tatlı olmuş öyle ♥ Ben henüz keçeye el atmadım, şimdilik niyetine girmedim ama uzaktan da heves etmiyor değilim. Kesmek ve dikmek için ayrıca özel ıvır zıvırlara da ihtiyaç varmı öznurcum?

    Bu arada, üzüntünü anlamam çok zor olsa da kendimi yerine koyduğumda metanetini korumanın ne kadar zor olduğunu görebiliyorum... Ailesinden ayrı olan biri olarak ben de aynı hüzünle yaşıyorum... Ama bana ümit veren şey, Allah'ın hüzünlü kalpleri seviyor oluşu... Sen de hüznünü sev arkadaşım.. Rabbim selamet versin hepimize.. Çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aslında ekstra bir şeye gerek yok, keçeler ipler ve keskin bir makas. Ama ben Pembe Camekan'dan alışveriş yaparken suyla silinen kalem, ütüyle eriyen tela da almıştım makasın yanında. Onlar da işe yarıyor. Tela yerine sıcak silikon da kullanılabilir tabi ve suyla silinen kalem yerine de kurşunkalem kullananlar çok :)

      Hüznümü seviyorum, hüzün güzeldir ♥ Hele bu sebepten hüzünlendiğime bile seviniyorum bazen. Eşini dışarı göndermek, ondan kurtulmak için can atan bir hatun olmadığım için. Bana böyle bir eş nasip olduğu için. Hamd olsun :)
      Güle güle git, güle güle gel :)

      Sil
  2. Merhabalar izleyicilerinizdenim banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meltem Hanım, ziyaretinize geldim, pek de sevdim. Takipteyim :)

      Sil
  3. ay çok tatlısın,
    bayıldım köşene,aşk ne güzel şey di mi:))
    oh içim açıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk güzel şey, kesinlikle :)
      Benim de yorumu okuyunca içim açıldı, teşekkürler :)

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)