22 Mart 2014 Cumartesi

Köy- Keçe

Evet, yine yalnızım, doğru bildiniz. Eşim yine nöbette.
Evde acaba ev işi mi yapsam hobi mi yapsam diye gezinirken, bloğuma bir yazı yazıvereyim dedim.
Tamam biraz gelişigüzel ve hazırlıksız bir yazı olacak Kabul ediyorum.
Ama yazarsam, "Yazmayalı uzun zaman oldu, bloğumu boşlamayı sevmiyorum." düşüncelerini de yok edeceğim.


*
Dün pinterestte bulduğum şablonla keçeden bir cupcake yaptım. Tabi yaparken ne için kullanacağımı bilmeyerek yaptım. Bir balkon kapısına taktım, sonra düşünce sandalyenin ucuna taktım, sonra "Yok ya, böyle de olmadı" dedim, misinayı kesip ortasından bağlayıverdim. Bu arada, kalpli sandalyelerim geldi farkettiniz değil mi :)


Aslında benim verdiğim modelle nerdeyse alakası yok. Ama alıştım buna da, başlarda moralim bozulmuştu. Şimdi sevmeye başladım. Sipariş üzerine bir şey yaptırmak, risk demek zaten. Şu sıralar sandalye minderini ve düşündüğüm runneri dikecek bir yer arıyorum.

*

Bu da eşimin babamın köyünü ziyarete gittiğinde çektiği bir foto. Çok beğeniyorum. Köy gittikçe bozulmaya başlasa da, kim/ler düşünmüşse köydeki evlerden eşyalar toplanıp gönüllü bir müze yapılmış.  Ben henüz görmedim. Kilidi, danışması falan yokmuş müzenin; öyle isteyen giriyormuş. Zaten böyle bir yerin olduğunu da köye gidildiğinde karşılaşılan tabelalardan öğreniyormuş gelenler. Düşünenlerin aklına sağlık.


*
Herkese huzurlu bir Pazar diliyorum.
En az bugünkü kadar güneşli olsun :)

5 yorum:

  1. arkası kalpli sandalyeni çok sevdim ben. Ne şekilde istemiştin bilmiyorum ama bu haliyle de çok sirin ve romantik. Hazır almak garantidir ama tasarım yapmak da ayrı bi zevk bence. İyi yapmışsın sonuç çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben Tuğçe Güder'in sandalyelerinden istiyordum aslında :) Artık alıştım, bunları da seviyorum.

      Sil
  2. Sandalye çok güzelmiş gerçekten,köy evi fikri çok hoşuma gitti geleneklerimizi yaşatmamız açısından sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. cok begendımkı *-*

    banada beklerım takıbe alıyorum svegıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe layık gördüğünüz için çok teşekkürler ♥ Sizin bloğa zaten ara ara uğruyorum :)

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)