14 Şubat 2014 Cuma

Bir Postanız Var



Merhaba Sevgili Okuyucu;

Bugün Sevgililer Günü olduğu söyleniyor.

Ben bu durumu kapitalist sistemin bir oyunu olarak gördüğümden, eşime bir hediye satın almadım. Şu var; bu özel gün dolayısıyla ihtiyacımız olan bir şeyi indirimde görseydim, alırdım tabi :)
Öncesinde eşime olmasa da kendime bir hediye aldım zaten, kumbaramdan: Pembe Camekan keçeleri! Renklerine imrenerek baktığım keçeler :)
***

Dün eşim nöbetteydi.
Eşimin nöbette olması demek, ertesi güne imkanlar dahilinde bir tatlı hazırlayacak olmam demek. Çok yorgun olmadığım müddetçe bunu yapıyorum. Yemekleri de hazır etmeye veya malzemelerini hemen elime geçecek şekilde tezgaha yerleştiriyorum işe gitmeden önce. Özenmem gerektiğini düşünüyorum, yorgunluğunun acısını böyle çıkaracak gibi geliyor bana :) Karşılığında hissettiği minnet duyguları da benim için güzel bir şey :D

Hazır eşim nöbette, keçeler gözümün önünde. Ertesi gün de Sevgililer Günü. "E hadi madem, hazırlayayım bir hediye yakışıklı prense" dedim.
Pinterest! Anında imdadıma yetişti.

Festive Felt Gift Card Envelope DIY
Bu adresteki şablonu alıp, eşime keçeden mektup zarfı yaptım. İçine not da yazmak lazım değil mi :)
Her ne kadar eşim için çok bir anlam ifade etmese de, odamızda süs olarak kullanabilirim.
Zaten o sebepten çalışma odasına uygun yaptım :)
Maksat muhabbet olsun :)







Sizler de sevdiceklerinize bugün veya başka bir gün, ansızın yapabilirsiniz bunu.

***

Hayırlı Cumalar, Mutlu Sevgililer Günü ve Huzurlu bir haftasonu diliyorum :)

6 yorum:

  1. Hayırlı Cumalar kuzum çok güzel görünüyor ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, her defasında uğruyorsun buralara, çook sağol :)

      Sil
  2. en kıymetli hediye.
    Ellerine sağlık.
    Senşin gibi düşünüyorum sevgililer günü hakkında. O nedenle 2. baskı yapmayayım.
    Çok selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi burda görmek ne kadar güzel.
      Selam ve sevgiler bende de...

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)