11 Aralık 2013 Çarşamba

Güzel Bir Hediye


Merhabalar.
Arasıra reklamını yapasım gelir, sevdiğim ve/ya beğendiğim şeylerin.

İlk defa "cafenohut" bloğunda görmüştüm "sakın beni unutma" tablolarını.
Sonra tabloların sahibinin bloğunda buldum kendimi:
sakın beni unutma
Tam da yıldönümü yaklaşıyordu.

Eşimle konuştum, kendimize bu tablolardan hediye alalım dedik.
Tasarladık kafamızda. Nuray Hanım'a bildirdik.
Aslında paylaşmayacaktım; çünkü kanvas kumaşa baskısını aldık, tablolaştırdıktan sonra yeni evimizde fotoğrafını çekecektim, dayanamadım :)
Zaten kiralık eve çıkıyoruz, canım sıkkın o açıdan. Kiralık ev tutmanın tek iyi yanı, alacağım evin iç dizaynına müdahale etme şansımın hala devam ediyor oluşu. Zira hep bitmiş ev bakmıştık.
Neyse dertleşmeye gelmemiştim, hatlar karışmasın :)
Şöyle bir şey çıktı ortaya.


Üzerinde yazan hayallerimiz elbet gerçekleşecek, inşallah.

***
Yakın zamanda hediye arayanlara bir nebze katkım olduysa ne mutlu

***

Sevgiler

8 yorum:

  1. Çok romantik ama bu :) Mutlulukla kullanın canım benim ♥

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir hediye değil mi? Mutluluklar yürekten...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem ve izninizle Emel Abla. güzel dilekleriniz için çok teşekkürler :) Evet güzel ve romantik bir hediye ve özel...
    Bakalım evimizde nasıl duracak?

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımınızı bende şimdi gördüm ve mutlu oldum...Hayallerinizin gerçekleşmesi ve mutluluğunuzun daha da çoğalması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Nuray Hanım, hoşgeldiniz sefa getirdiniz :)

      Sil
  5. çok güzel düşünmüşsünüz hiç görmemiştim böyle birşey, bana da fikir oldu:)))
    takibindeyim bu güzel blogunuzun, beklerim ben de
    sevgiler, mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve nezaketiniz için :)
      Bloğunuza hemen ışınlandım.
      Yine beklerim :)

      Sil
  6. Ne güzelmiş bu tablo.Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)