13 Kasım 2013 Çarşamba

Enn Taze Çifte Anahtarlık Hediyesi- 2

Merhabalar;
Sevgili bloğum bu cümle sana: Heeep Aklımdasın :)

Sonunda  Enn taze çifte anahtarlık hediyesi- 1 başlığında bahsettiğim anahtarlığı tamamladım.
Perde yapma noktasında uzun süre takıldım kaldım.
Çok güzel olmadı; ama zaten ben bir amatör hobiciyim :)

Minik saksılarımız çok güzel değil mi sevgili okuyucular?


Bu da anahtarlığın bitmiş hali.

Eşimle fon perdelerinin simetrisi hakkındaki konuşmalarımız hep aklımda kalacak.
Kendileri kafamı karıştırdı, perdeler simetrik durmuyor diye... Dedim, "Bu kadar mükemmelliyetçi olma, evdeki perdeler de çok simetrik durmuyor ki." Ama arkasından onarmaya çalışınca, az kalsın mahvediyordum anahtarlığı. O da bende yarattığı ikilem karşısında gülme krizlerine girdi, beni de soktu sağolsun :)
Hobilerimle uğraşırken benimle fikir alışverişi yaptığı için kendisine çok çok teşekkürler :)


Not da düştük güzel çifte... Tabi yazıyı eşim yazdı. Yazımın berbat olduğunu söylemiş miydim?


Sağlıcakla, mutlu mutlu kalın.
Hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Öznurum çok güzel olmuş, ikinizi de tebrik ederim canım harika bir iş çıkarmışsınız :) Eminim böyle bir hediye karşısında eşinin en sevdiği kuzeni çok mutlu olacaktır :)
    Ha bir de, normalde doktor yazısı gibi derler ya kargacık burgacık yazılara ithafen, sanırım sizde roller değişmiş :) Olsun canım, elinden çıkan herşey de güzel olacak diye bir farz-ı kifaye yok nasılsa, yazın da varsın kötü olsun arkadaşım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değil mi, mükemmel olmak haddimize mi? Bu çabayla psikolojimi bozamam :)
      Teşekkür ederim canım ♥

      Sil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)