25 Ekim 2013 Cuma

Enn Taze Çifte Anahtarlık Hediyesi- 1

Günaydınlar!
Şükür ki haftasonu gelmek üzere, evde yalnız olsam da.
Yarın eşimin ennnn sevgili kuzeni evleniyor. Ben çeşitli sebeplerden gidemedim, eşimi yolcu ettim.
Eee evlenen enn sevgili kuzen olunca, bir hediye yapmak da insanın içinden geliyor.
Anahtarlık aldık birlikte ve ben başladım boyamaya.
Anahtarlık pencere şeklinde olunca saksıyı nasıl yapacağımı bilemedim. Sağolsun gazete parçaları. Çıkardım şablonu, yaptım saksıyı. İçine de yazıcımızın sakladığım köpüklerinden sıcak silikonla toprak yaptım :)




Sonra boyadım. "O masal günü gelinceye kadar, boyuyorum" diye mırıldanarak. Yine.


Ve sevimli penceremin aşk dolu çiçekleri ♥
Çiçekleri çeşitli boncuk, dantel, çiçek, düğme, vs satan bir yerden aldık. Eşimle koşturduk resmen.
Ama henüz bitmedi. Yine de paylaşmadan duramadım. Daha fon perde ve tül perde yapacağım :)

Bu çalışmayla hafiften, köşesinden bir minyatür denemem de oldu sanki?


Mutlu Kalın, Aşkla Kalın :)
Herkese Hayırlı Cumalar!


2 yorum:

  1. Ama ama ama çok şirin olmuş bu ♥ Bitmiş halini ve ayrıntıları bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. çok cici bir anahtarlık bu :) bayıldım :) bende bitmiş halini çok merak ediyorum ..

    YanıtlaSil

iyi ya da kötü yorum yazmaya karar verdiğiniz için teşekkürler :)